ЧЗВ отностно застраховка при пътуване в чужбина
- Медицински разноски – болнично амбулаторно лечение – болнично и амбулаторно лечение в случай на злополука или заболяване, в зависимост от нуждите на Застраховния;
- Транспортиране на тленни останки;
- Допълнителни асистанс услуги и разходи в случай на хоспитализация, като следствие от настъпилото събитие;
- Правна помощ по време на пътуването или престоя в чужбина на Застрахования;
- Съдействие при кражба или загуба на документи за самоличност, кредитни и дебитни карти;
- Отмяна (анулиране) и прекъсване на пътуването и др.
Изискав се лична карта или международен паскорт.
Застраховката е валидна за цял свят или по избор на клиента само за територията на Европа. Изключена от покритие е родината на застрахования или територията на държавата, в която сте постоянно пребиваващ.
- Европейската здравна карта има валидност само за държавите-членки на ЕС;
- При необходимост от болнична помощ, компетентната здравноосигурителна институция заплаща в чужбина само стойността на влизащите в здравноосигурителния пакет медицински грижи. Транспортните разходи, разходите за хотел, разходите за придружител, както и всички „екстри” се заплащат от пациента.;
- Лечение се предоставя в съответствие с правилата на посещаваната от Вас държава - членка, а направените разходи се възстановяват съгласно прилаганите в тази държава тарифи;
- Използването на европейската здравноосигурителна карта налага плащане на разходите за лечение от Ваша страна и възстановяването им в посрледствие от НЗОК на съответната държава или скоро след завръщането Ви в България.
- Повече за Европейската здравна карта можета да научита на адрес: www.ezok.bg
- Застраховка „Помощ при пътуване в чужбина”
- Застраховката е валидна за цял свят;
- не се налага доплащане за оказаната Ви помощ;
- Покритите рискове по застраховката са много повече;
- Точно посочени лимити по застраховката за различнити рискове;
- Не е необходимо да разполагате с финансови средства, за да Ви бъде оказана медицинска помощ, т.к. разходите се покриват от асистиращата компания.
На първо място, трябва да се свържете с Асистиращата компания, чиито телефони са вписани в застрахователната полица, за да получите точни указания как да процедирате в конкретната сетуация.
Да, трябва да бъдат преведени приди предоставянето им на Застрахователнота компания.
Уведомете Вашият застраховател по електронна поща при първа възможност, след което трябва да заведете щета, но не по-късно от 3 месеца от датата на настъпване на застрахователното събитие.
Да, може, но лицето, което завежда претенция вместо Вас трябва да има нотариално заверено пълномощно в оригинал. В случай, че застрахованания е под 18 години, претенцията се подава от законен негов представител.
Да, но само в случаите, в които се налага спештна интервенция.
Не, не се изисква.
По избор на застрахования – от 3 дни до една година.